طلا از بند نزولی درسال 2014 رهایی می یابد؟
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند طبق نمودار تکنیکال روند کوتاه مدت قیمت جهانی طلا در سال2014 میلادی افزایشی است.

طلا از بند نزولی درسال 2014 رهایی می یابد؟

به نقل از دیلی فارکس، بهای اونس جهانی طلا با رشد 2درصدی در محدوده 1238 دلار به معاملات هفته گذشته پایان داد. در واقع این رشد در حالی رخ داد که برخی از سرمایه گذاران طی هفته گذشته در تعطیلات سال جدید میلادی به سر می بردند و طلا در آستانه سطح حمایتی 1179دلاری قرار داشت.

آیا رشد بهای جهانی طلا در هفته گذشته نشانگر تغییر مسیر قیمت این فلز در سال 2014میلادی است؟ طبق نمودار تکنیکال روند کوتاه مدت قیمت طلا حاکی از سیر صعودی است.

سرمایه گذاران بازار طی سال 2014میلادی بیشترین توجه خود را به اوضاع بازار کار و میزان نرخ تورم آمریکا معطوف خواهند کرد. بهبود در بازار کار آمریکا، نرخ تورم این کشور را تغییر می دهد. همچنین شاخص بهای مصرف کننده سیر نزولی را در پیش گرفته و به سمت 2درصد که هدف بانک مرکزی آمریکاست پیش می رود.

البته قیمت جهانی طلا از زمانی که به 1178 دلار در 31 دسامبر رسید تاکنون 4.6درصد افزایش یافته است.

گزارش سایت طلا حاکیست طی هفته جاری بیشترین توجه سرمایه گذاران بازار به انتشار شاخصهای مهم اقتصادی آمریکا از قبیل میزان تولیدات غیرکارخانه ای ISM ، میزان سفارشات کارخانه ای ، نرخ بیکاری، تراز تجاری و آخرین بیانیه فدرال رزرو معطوف خواهد بود.

پیش بینی می شود میزان ایجاد اشتغال رشته های غیر کشاورزی آمریکا در ماه گذشته به 193 شغل برسد. کارشناسان معتقدند بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا رشد بهای جهانی طلا را محدود می کند و قیمت این فلز را زیر 1268 دلار نگه می دارد.

اکنون دامنه 1248دلار سطح مقاومتی مهمی برای طلا به شمار می رود. کاهش به کمتر از این قیمت، سطوح حمایتی 1151-1125و 1091 دلار را برای این فلز رقم خواهد زد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی